jackass

Hej
jag vet jätte dåligt updatering men har mycket annat att göra eller så hade jag inte lust.
den hära veckan har varit helt jävla sjuk asså....
Vill inte gå in på allt som hänt.
för några dagar sen beställde jag wii fit plus tror det kommer på måndag :D
jag käänner att jag inte mår så bra men jag har ingen feber.
tidigare idag så har jag varit med EMelie
och vi sprang in till erics hus när han inte ens var hemmA
och gömde oss.
Asså hans brosha var hemma :P
och hans kompisar.
men sen kom hans mamma och pappa när vi gömde oss
och då var fortfarande inte eric där xd
Pinsamt...
men sen kom han hem och då satt vi i trappan hos han.
sen gick vi ut alltså jag eric och gurra.
Erics lillebror föjde efter oss så vi sprang.
sen gick vi inte till mej och såg på jackass.
Sen vid 8 skulle alla hem för dom skulle se melodifestivalen
men inte jag :D
så jag satte mej vid datan
och jag känner mej ganska trött och har ont i huvudet så
går snart och lägger mej.
men först ska jag kolla min bdb och lyssna på musik




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0