<333

Hej!<333


just nu så sitter jag och kollar på kläder.
Är fortfarande uppe även att jag e supertrött.
känns bara som att jag inte orkar gå och lägga mej.
men det blir nog sängen snart ändå.
Några bilder på dom fina kläderna jag hittat

Yesstyle.com



Chapnlle.com

Nej tyvär ska jag inte köpa dom har inte pengar just nu
men fyller ju år om exakt 2 veckor kanske får
lite pengar då :D
och dessutom använder aldrig klänning
tycker bara den är väldigt vacker.
och om 1 vecka ska jag klippa mej
ska bara klippa topparna.
Sparar till långt hår :D
Men nu ska jag gå och borsta
tänderna och sedan gå och lägga mig
och se på film.

så jag bloggar i morgon,
//Josefiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0