God Eftermiddag

God eftermiddag.

nu kollar jag på tv och har precis ätit kladdkaka.
i skolan i dag så
var vi för på kören
vi snodde godis från kii i kyrkan det låg en helt
oöppnad påse på en hylla
så vi tog den HAHA
senare så kom det brandmän
och vi sprang och frågade om vi fick åka på nånting XD.
Men dom sa nej -.-
brandmännen skulle ju ta bort snö från taket så vi sprang
och sprang under taket och dom vart as arga.
Så Emelie och jag sprang i världens största snöhög
jag blev as blöt.
på sista lektionen så var det nån som hade ätit upp rymd maten.
så då blev ytligare Malin arg och sa
att vi inte får sluta innan hon vet vem det var som åt den.
men vi slutade bara 5 min senare.
jag tror inte dom vet vem det är en men ändå.
senare så kanske det blir att va med nån eller
bara att vara inne och mysa
se på film och sitta vid datorn eller nåt sånt.
Bloggar nog senare ikväll.

PussN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0